Hal yang saya lakukan dalam desain saya adalah membuat sebuah desain yang sesuai dengan tema yang diberikan. Dengan tetap menampilkan kesan keseimbangan dan kesatuan.
This task has themes: strong, evolve, play, and dangerous. This task was repeat the task in the first semester, but has a concept. Rules in the making of this design is using 4 black box black carton free size. The design taped on a white carton 4.5 x 4.5 cm for 8 small sketches and one of the sketches were enlarged with size 10 x 10 cm, taped on black impraboard.
The thing I do in my design is to create a design that matches the theme given. By consistent to display the impression of balance and unity.
The thing I do in my design is to create a design that matches the theme given. By consistent to display the impression of balance and unity.
===========================================================
Tugas ini memiliki tema: pengalaman yang tak terlupakan selama usia 1 -18 tahun. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas A3 (29,7 x 42 cm) dan ditempel di atas impraboard hitam dengan margin 5 cm.
Tugas ini memiliki tema: pengalaman yang tak terlupakan selama usia 1 -18 tahun. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas A3 (29,7 x 42 cm) dan ditempel di atas impraboard hitam dengan margin 5 cm.
Hal yang saya lakukan dalam desain saya adalah membuat sebuah desain dengan judul "my TUTS life", disini saya menampilkan tuts piano yang terus menerus, karena yang akan terjadi di tahun - tahun berikutnya belum dapat ditebak. Di angka 0, saat saya lahir, angka 1 mulai belajar merangkak, angka 2 pergi ke Bali, angka 3 pertama masuk TK, angka 4 unya adik perempuan, angka 5 menang lomba gambar, angka 6 pergi ke Seaworld Dufan, angka 7 belajar sempoa, angka 8 belajar IPA & IPS, angka 9 punya banyak teman, angka 10 belajar gitar, angka 11 menang lomba olahraga, angka 12 MOS ke Puncak naik tronton, angka 13 pergi ke Singapura, angka 14 juara pertama 3x berturut - turut selama SMP, angka 15 masuk SMA, angka 16 ikut kelompok membuat majalah sekolah, angka 17 membuat buku tahunan, dan angka 18 masuk perguruan tinggi (UMN).
This task has a theme: an unforgettable experience for age 1 -18 years. Rules in the making of this design is to use A3 paper (29.7 x 42 cm) and taped over with black impraboard margin of 5 cm.
The thing I do in my design is to create a design with the title "my TUTS life", here I show the continuous piano tuts because that will happen in the next year can not be predictable. On the number 0 when I was born, the number 1 begin to learn to crawl, number 2 went to Bali, number 3 first entered kindergarten, number 4 has a sister, number 5 won a drawing competition, number 6 went to Seaworld Dufan, number 7 learn abacus, number 8 studying Science & Social, number 9 had a lot of friends, number 10 learn the guitar, number 11 won sports competitions, number 12 MOS to Puncak with Tronton, number 13 went to Singapore, number 14 the first champion 3x respectively during junior high school, numbers 15 entered high school, number 16 joined the group making the school magazine, number 17 made yearbook, and number 18 went to college (UMN).
This task has a theme: an unforgettable experience for age 1 -18 years. Rules in the making of this design is to use A3 paper (29.7 x 42 cm) and taped over with black impraboard margin of 5 cm.
The thing I do in my design is to create a design with the title "my TUTS life", here I show the continuous piano tuts because that will happen in the next year can not be predictable. On the number 0 when I was born, the number 1 begin to learn to crawl, number 2 went to Bali, number 3 first entered kindergarten, number 4 has a sister, number 5 won a drawing competition, number 6 went to Seaworld Dufan, number 7 learn abacus, number 8 studying Science & Social, number 9 had a lot of friends, number 10 learn the guitar, number 11 won sports competitions, number 12 MOS to Puncak with Tronton, number 13 went to Singapore, number 14 the first champion 3x respectively during junior high school, numbers 15 entered high school, number 16 joined the group making the school magazine, number 17 made yearbook, and number 18 went to college (UMN).
===========================================================
Tugas ini memiliki tema: perasaan. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas putih 10 x 10 cm dan ditempel di atas impraboard hitam.
Tugas ini memiliki tema: perasaan. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas putih 10 x 10 cm dan ditempel di atas impraboard hitam.
Hal yang saya lakukan dalam desain saya adalah membuat sebuah desain dengan memvisualkan perasaan - perasaan yang ada, seperti marah, gembira, ketakutan, dan berduka.
This task has a theme: feeling. Rules in the making of this design is to use a 10 x 10 cm white paper and taped above impraboard cmdan black.
The thing I do in my design is to create a design to visualize feelings that exist, such as anger, joy, fear, and grieving.
The thing I do in my design is to create a design to visualize feelings that exist, such as anger, joy, fear, and grieving.
===========================================================
Tugas ini memiliki tema: berlawanan. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas putih 7 x 7 cm, dengan 1 gambar yang diperbesar menjadi 15 x 15 cm, dan ditempel di atas impraboard hitam.
Tugas ini memiliki tema: berlawanan. Aturan dalam pembuatan desain ini adalah menggunakan kertas putih 7 x 7 cm, dengan 1 gambar yang diperbesar menjadi 15 x 15 cm, dan ditempel di atas impraboard hitam.
Hal yang saya lakukan dalam desain saya adalah membuat sebuah desain dengan yang bertolak belakang, seperti air dan api, huruf A dan Z, palu dan panah, siang dan malam, mekar dan gugur, serta alim dan berantakan.
This task has a theme: the opposite. Rules in the making of this design is to use white paper 7 x 7 cm, with 1 image is enlarged to 15 x 15 cm, and taped above black impraboard.
The thing I do in my design is to create a design with the opposite, such as water and fire, the letters A and Z, hammer and arrow, noon and night, bloom and fall, and pious and messy.
The thing I do in my design is to create a design with the opposite, such as water and fire, the letters A and Z, hammer and arrow, noon and night, bloom and fall, and pious and messy.
===========================================================
Ini adalah tugas akhir mata kuliah ini. Hal yang saya lakukan dalam desain saya adalah membuat hal - hal yang saya senangi.
Benda - benda yang saya sukai telah terlihat di dalam gambar tersebut. Dimana seperti ditempelkan di tembok besar. Basket, puzzle, fotografi, music, dan Harry Potter adalah beberapa yang saya sukai.
This is the final task of this subject. The thing I do in my design is to make things that I like and enjoy.
The objects that I like has been seen in the picture. Where place in the big wall. Basketball, puzzles, photography, music, and Harry Potter are some that I like.
No comments:
Post a Comment